سایت اصلی و کانال دکتر علیرضا افشار انتخاب رشته آزاد 2
مشاوره کنکور۹۹ علیرضا افشار
انتخاب رشته کنکور98 .مشاوره انفرادی تحصیلی.مشاوره کنکور دکتر افشار.برنامه ریزی تلفنی کنکور99
درباره وبلاگ


پایگاه مشاوره کنکور رایگان (www.alirezaafshar.org) محلی ست برای یاری شما داوطالبان کنکور۹۹ و در جهت گسترش عدالت آموزشی در کشور گام بر می دارد که فاصل صوتی کلاس مشاوره ای دکتر افشار؛،.مطالب ارائه شده همگی مطابق برترین اصول و شیوه های مطالعه و انگیزش تحصیلی می باشد . سوالات شما دوستان در کمتر از 72 ساعت پاسخ داده می شود و شما داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی می توانید ، با کمال اعتماد به مشاوران توصیه ها را توشه راه خود قرار دهید . امیدواریم که بتوانیم شما را تا رسیدن به رویایتان یاری کنیم . با تشکر و احترام : کانال مشاوره علیرضا افشار https://telegram.me/alirezaafsharofficial
آخرین مطالب

با سلام خدمت همه دوستان عزیز کنکوری ... امیدوارم که حال همگی شما خوب باشه . خب میریم درست سر ادامه کار و انتخاب رشته دانشگاه آزاد و بحث های تکمیلی اون . سوال اول اینکه نظام پاره وقت و تمام وقت چه فرقی باهم دارن ؟ خب اول این دو بدونید که هیچ تفاوتی با هم ندارند بجز دو اختلاف ... اول اینکه طول تحصیل در آن می تواند به انتخاب شما طولانی تر شود و با برداشتن تعداد واحدهای کمتر چند سالی برای گرفتن مدرک ( خرد خرد ) درس بخونید ولی الزاما بالاتر نیست و میتونید همچون نظام تمام وقت درس ها رو تموم کنید . دوم اینکه در نظام پاره وقت هزینه تحصیل اندکی از نظام تمام وقت بیشتر است و قبولی در آن ساده تر . یه سوال دیگه هم خیلی ها از ما می پرسند اینه که شیوه پذیرش دانشجو توسط دانشگاه آزاد به چه شکل هست ؟ به زبان ساده عرض می کنم که در انتخاب اول داوطلبان متغاضی باید حد نصاب قبولی اون رشته شهر رو بدست بیارن ... یعنی نمره آخرین فرد پذیرفته شده طبق سنوات اخیر رو و در اونصورا میرین در صف متغاضیان امسالی اون رشته محل که در اونجا با توجه به نمره کل ( تراز ) برای اون رشته و همین طور شرایط بومی گزینی ( استانی و منطقه ای و قطبی و کشوری ) و سهمیه ها ، پذیرفته میشن . و حالا اگه خدایی نکرده قبول نشده باشی اولی رو .. دانشگاه با توجه به انتخاب دوم تو تصمیم میگیره ... اونم به این صورت که اگه اون رشته و محلی که شما میخوای در انتخاب اول توسط متغضیان تکمیل نشده باشه ، میان و از بین بچه هایی که اون رو دوم زدن شرایط بالا رو برسی می کنند و میگن که کیا قبول شدن ... به علت همون قضیه حساس بودن انتخاب و تکمیل ظرفیت دومی هم هست که تراز کیفی میاد وسط .( یعنی ترازی که مث ارزش افزوده میبخوره به رشته ای ، اگر اون در انتخاب اول قرار نداشته باشه ) خب حالا بریم سراغ یکسری صحبت تکمیلی در مورد دانشگاه آزاد ... اول اینکه اینو بدونید که انتخاب رشته دانشگاه آزاد با این سبک و دید میاد انجام میشه که داوطلب هدفش سراسری هست ولی خب اگه اون نشد ... بتونه یه رشته خوبی رو در آزاد بخونه و با این طرز تفکر میشه گفت که دانشگاه آزاد پل آخر ماست برای ورود به دانشگاه و باید از ایده آل گرایی صرف پرهیز کرد و ریسک کردن رو در جایی که منطقی نیست گذاشت کنار و برعکس منطقی ترین کار اینه که در دانشگاه دولتی بیایم و ایده آل های خودمون رو لحاظ کنیم ولی در آزاد حداقل بتونیم اون رشته مورد علاقه یا نزدیک به اون رو در انتخاب اول قبول بشیم . قضیه هم اینه که وقتی میری دانشگاه سراری سر جلسه آزمون اگه نتونستی 3 تا تست رو پشت سر هم درست بزنی ... روحیه ات رو از دست ندی که من انقدر برای دانشگاه آزادم همبالا زدم که چشمم آب نمی خوره بتونم حتی اون رو هم قبول بشم و ..... ولی برعکسش اینه که سر جلسه آزمون دولتی به خودت میگی که آزادم رو متعادل انتخاب کردم و حالا اگه این خراب شد ... می تونم اون رو برم و بهش برسم و همین رز تفکر باعث میشه که این بچه ها برن و همون آزمون کنکور دانشگاه سراسری رو خوب و با آرامش امتحان بدن .

در مورد یه مسئله دیگه هم بچه ها باید بدونند که به ظرفیت و جنسیت پذیرش هر رشته شهر توجه کنند و بدونند که انتخاب در رشته شهری که پذیرش بیشتری داره ، الزاما شانس قبولی فرد رو بیشتر نمیکنه و باید اون مقدار و میزان تراز حدنصاب رو هم کسب کنه . در کل پیشنهاد ما هم این هست که دانشگاه آزاد شرکت کنید .. و برای انتخاب رشته حتما اطلاعات آماری سال های قبل رو از مشاوران ، مجله آزمون ها و ... دریافت کنید و با کمک آنها انتخاب خوبی رو داشته باشید ... الان هم بدونید که الزاما لازم نیست برای خودتون همون درصدی که در آزمون ها میزنید رو حساب کنید ... چون سوالات آزمون ها به مراتب از دانشگاه آزاد ساده تر هستند و با توجه به رشد کمی خودتون تراز حدودی رو بدست بیارین و انتخاب رشته کنید.

موفق باشید.



انتخاب رشته ۹۸ انتخاب رشته آزاد ۹۸ انتخاب رشته سراسری ۸۹ برنامه ریزی موفقیت در کنکور از عید تا خرداد ۹۹

نظرات شما عزیزان:

fariba143
ساعت18:54---5 فروردين 1391
vaghean azatoon mamnoonam

hatman bahashoon tamas migiram

bazam mamnoon
پاسخ:خواهش میکنیم


fariba143
ساعت23:42---4 فروردين 1391
سلام

خسته نباشيد

من عاشق داروسازيم

سال 88 رتبه ي سراسريم شد 4949 و فقط دارو زدم كه نشد

سال 89 شدم 2211 و تصميم داشتم ديگه هر چي شد, شد

هوشبري دانشگاه تهران قبول شدم و رفتم 2ترم خوندم اما نتونستم بيخيال دارو شم

خواستم انصراف بدم و به كمك مشاوراي دانشگام تصميمم قطعي شد و انصراف دادم

حالا دارم واسه كنكور 91 ميخونم

روزانه 8ساعت ميخوندم

الان يه ماهه كه نميتونم بچسبم به درس

نميدونم بايد با اين مشكك چيكار كنم

فقط فيزيك و زمينم مونده كه كامل نخوندم

بقيه رو چند بار دوره كردم و تست زدم و خوب بلدمشون

حالا بجز تنبلي اي كه حرفشو زدم مشكل برنامه ريزي تا كنكورو هم دارم

لطفا كمكم كنيد

ببخشيد كه انقدر طولاني شد
پاسخ:سلام .... هم مورد شما شد انگیزشی و روحی و هم برنامه ریزی بحث و حرف هاش شاید خیلی طولانی بشه ولی ی زنگی بزنید به مشاور عزیز ما آقای افشار تا کلیاتی رو بهتون بگن که براتون قطعا مفید هست 09358960503


saharnaz
ساعت15:51---17 اسفند 1390
سلام خداقوت..



من کنکوریه ۹۲ هستم...الان که نزدیک عیده دچاریه سردرگمی شدم ونمیدونم تواین ایام عید روی تست متمرکزشم یااینکه روی مفاهیم برای امتحان معرفی وسپس نهایی..



میشه منوراهنمایی کنید



راستی منی که سوم ریاضی هستم روزی چندساعت درعید بایددرس بخوانم تاازبقیه رقبا عقب نمونم؟؟


پاسخ:سلام به شما . مسلما بهترین کار برای شما تمرکز روی مفاهیم برای امتحانات تشریحی هست و میشه گفت که حداقل دانش آموز سال سوم در عید درس میخونه و اگر بتونی از این تایم استفاده کنی حدودا میشه گفت که از خیلی ها جلو میزنی ... ساعت مطالعه ای بالای 6 ساعت برای شما که سال سومی هستی در صورت مستمر بودن عالیه


sadaf
ساعت18:31---14 اسفند 1390
سلام

ممنون ازپاسختون

خدانگهدار
پاسخ:ناراحت کننده بود آخرش ولی خداحافظ . ایدوارم که هر جایی که هستی موفق باشی


sadaf
ساعت15:03---13 اسفند 1390
سلام اول ممنون بخاطرپاسختون

من به برنامه های خودم اعتمادی ندارم یعنی میترسم ازاینکه بهشون نرسم ویااینکه حرفه ای وبه دردبخورنباشند.بدون برنامه هم نمیتونم جم بخورم شمافقط به من بگیدچه کاری کنم وتاچه زمانی...هرکاری بگیدمیکنم من ربات شما

من متاسفانه نمیتونم بادکترتماس بگیرم امکانش نیست اصلا بدبیاریه دیگه.

خودشمابهم بگیدچیکارکنم من پاسخ هایی که شماودکتربه بچه هاداده بودیناخوندم ومقایسه کردم ب نظرم هیچ تناقضی نبود پس اگه امکانش هست ومیتونیدخودتون بهم بگیدچکارکنم...

بازم ممنونم




پاسخ:سلام . من و دو تا از همکاران دیگه فقط هر روز میایم و سر میزنیم برای پاسخ کوتاه به سوالات و متاسفانه به علت دغدغه های شخصی نمیتونیم کار مشاوره و پشتیبانی کسی رو به عهده بگیریم . در ضمن جناب افشار هم نمیتونند کما سابق همه توصیه ها و مشاوره ها رو تایپ کنند و تنها راه ارتباطی تماس هست ... تازه اگر وقت داشته باشن و خودشون مایل باشن با شما خصوصی کار کنند که با شناختی که من از ایشون دارم با وجود پیشنهاد های مختلف فقط تعدادی معدودی رو می پذیرند


مصطفی
ساعت11:10---13 اسفند 1390
سلام ببخشید که وقتتون رو میگیرم.

من دانش آموز «اسماَ» تیزهوشانیم. روزهای عادی حدود 7-8 ساعت و روزهای تعطیل تقریبا 12 ساعت میخونم. منابع خوبی هم دارم. اما هر کار میکنم ترازم از 6800 بالاتر نمیره... روش زدن تست ها توی سه تا پنج مرحله رو توی یکی از مقاله های شما خوندم. حالا میخواستم بپرسم از الان میتونم اجراش کنم یا دیگه دیره؟ ببخشید خیلی وقتتونو گرفتم ولی یه سوال دیگه داشتم. به نظر شما چرا تراز من از این بهتر نمیشه؟ خیلی کلی پرسیدم ولی میترسم جزیی تر بگم وقت خوندنشو نداشته باشین.



Thanx!
پاسخ:سلام . امیدوارم که حالتون خوب باشه . بله میشه حتی از الان هم اون رو اجرا کرد ... البته بالا رفتن تراز در آزمون ها آسیب شناسی میخواد که دقیق متوجه بشی که عیب کار از کجاست . علمی ... بی دقتی ... اشتباه محاسباتی و ..... خواستین یه زنگ بزنید به جناب افشار تا کلیاتش رو یکبار خلاصه و دقیق بهتون بگن ولی حدودا" این موارد باید چک بشه نوع منابع نوع و چیدمان تست فواصل یادگیری و تست زنی شبیه ساز آزمون و تلفیقی نوع برنامه ریزی و مطالعه ( خیلی مفصل هست ) و . . . .


sadaf
ساعت2:08---13 اسفند 1390
سلام

امیدوارم کمکم کنید...

پشت کنکورموندم که برای داروبخونم امامتاسفانه یه مشکلی برام پیش اومدکه تاالان خوب نتونستم درس بخونم یه جورایی حالم خیلی گرفته شده وناامید بودم اماکسی شماروبهم معرفی کردوگفت که اگه بتونیدبهم کمک میکنید...من آزمونای قلمچی رومیدم بالاترین ترازم5300بوده...کلاس ریاضی وفیزیک میرم امامیرزابنویسی عمل کردم خیلی ازجزوه هام حالیم نمیشه.کتابایی که شمابه بچه هامعرفی کردیناخریدم کل مطالب انگیزشی ومشاوره ای شماروهم خوندم ودوستمم درباره ی نحوه ی کارتون وحساسیت هاتون برام حرف زده..یعنی کلاباهمه چیتون موافقم واونقدربهتون ایمان دارم که میخوام کامل خودموبسپارم دست شما یعنی اول خدابعدشم شماالبته اگه شماقبول کنید...من زیستموتقریباتقریباخوب خوندم فقط2فصل گیاهی زیست2بافصل4زیست 2رونخوندم زیست1هم فقط فصل1روخوندم پیشم کامل پیش اومدم

شیمی2فقط فصل 1روخوندم وازشیمی3فقط فصل1روبدون تست کافی خوندم برای شیمی پیش فصل 1و2روخوندم اماتست کافی نزدم ازشیمی پیش2هم هیچی نخوندم فیزیک وریاضی هم صفرصفرم..براعمومی هام کاربه خصوصی نکردم اماعربی رویه مقداری پیش رفتم آرایه هم خوندم یکم. زبانم تیک ایت میزنم که خوب پیش رفتم...توروخدامسخره م نکنیدمیدونم وضعم بده...تازه یه هفته ازعیدم خودموبکشم فقط میتونم عمومی بخونم ...بذاریدپای مشکلم...من هرکاری بگیدمیکنم ...من میتونم به داروفکرکنم؟؟؟؟؟؟

ممنون که پیامموخوندین بی صبرانه منتظرپاسختون هستم..






پاسخ:سلام . اول برم سر سوال آخر .... آیا می تونم به دارو فکر کنم ؟ واقعا من و هیچ کس دیگه ای هم نمیدونه این سوال جوابش چی هست ... نه بخاطر اینکه الان اسفند هست ... بخاطر اینکه کسی نمیتونه بجای تو فکر کنه ... پس جوابش رو باید تو خودت پیدا کنی ... در مورد کار با استاد .... واقعا" نمیدونم و نمی تونم از جانب ایشون قول بدم و حرف بزنم ... بستگی داره به فردش و اینکه چقدر و چجوری و چه مدلی میخواد بیاد جلو و کار کنه ...آدم سابق هست و یا نه .... مطمئن باش که اگر بتونی این مدل رو نشون بدی قبول میکنند . بهشون زنگ بزن .....قبلش پیام بده


ندا
ساعت17:26---12 اسفند 1390
سلام من اصلن تازگیا استرس ندارم خیلی کم درس میخونم اصلن مث سابق نیستم موقع خوندن کلا تو خیال سیر میکنم میشه یه کم استرس وارد کنین بخدا خیلی بیخیال شدم چکارکنم
پاسخ:سلام . بله اینم ی مدلش هست ... درسته استرس اگر هم نباشه به بی خیالی فرد دچار میشه و براش دیگه چیزی فرقی نداره ... این خیلی بده ولی برای جلوگیری از این عادت پیشنهاد می کنم که به یکی از کتاب خانه های بزرگ و شلوغ بری و خودت رو در جو بچه ها بخصوص دانش آموز های درس خون قرار بدی .... شاید هم گشت وگذاری در سایت های موسسات مختلف و دیدن مثلا ی دانشگاه یا .....


پريسا
ساعت15:21---12 اسفند 1390
سلام .مرسي.امروزآقاي افشار 1 ساعت و 45 دقيقه با من صحبت کرد. البته خيلييييي تند تند!!! ولي خوب بود. هرکاري کرذم گفتن که پولش و نريز! شاخ درآوردم! به خودشونم گفتم. ولي خيلي ناراحتم که واسه حضوري مشاوره دادن وقت ندارن... البته همين تلفنيم طوفاني به پا کرده...
پاسخ:سلام چه خوب .. بله ایشون کلا" تند صحبت می کنند ... البته بیشتر در بحث های انگیزشی تنگی وقت و کارها و جلسات و کارگاه های ایشون به خصوص برای بچه های مناطق دیگر ( محروم ) همیشه در اولویت هست و فکر کنم که عضو جدید برای مشاوره اگر بخوان بگیرن فقط تلفنی بتونند مشاوره و برنامه بدن و کارگاه و بحث و ... داشته باشن


سادات
ساعت10:03---11 اسفند 1390
سلام

وبلاگ شما رو دیدم و ازش خوشم اومد. من شما رو لینک کردم،اگر بزرگواری بفرمایید و منو لینک کنید ممنون شما خواهم بود

با تشکر
پاسخ:سلام . بااستفاده از تبادل لینک اتومات لینک بفرمایید خودتون رو


ملیحه
ساعت19:49---10 اسفند 1390
سلام..من دوم انسانیم......اقعا فقط هدفم روانشناسیه دانشگاه تهرانه...درسم خوبه...چندتاسوال داشتم

اینکه باید حدودا چه رتبه ای بیارم؟

از الان چه جوری درس بخونم؟تستم بزنم؟

بعد راجع به رشته ارتباطاتم میخواستم بدونم چه رتبه ای می خواد؟

ممنون
پاسخ:سلام . حدود رتبه ها رو به دلایلی قید نمی کنیم ولی این رو بدون که باید خودت رو رو درس های ریاضی و آمار و عربی و ادبیات قوی کنی و هر چقدر هم بیشتر بهتر ووقتی از سطح تمرین ها و سوالات کتاب گذر کردی تو فکر حل تست و سوالات کنکور از ساده ( در حد آبی قلم چی ... ) به بعد باشی


ستاره
ساعت18:06---10 اسفند 1390
2باره سلام شیوه ای که برای خوندن عربی پیشنهاد کرده بودید انجام دادم الان رسیدم به زدن تستهای جمع بندی اما کتابی که تستهای جمع بندی داشته باشه سراغ ندارم میشه یه کتاب بهم معرفی کنید.
پاسخ:گاج سفید


ستاره
ساعت18:02---10 اسفند 1390
با سلام به خدمت آقای دکتر.می خواستم ببینم یه برنامه خوب برای عید چجوریه و کمی در مورد ایام عید راهنماییمون کمید یا این که یه برنامه ای در اختیارمون بگذارید .

ممنون
پاسخ:سلام . ایشالا... مطلبی گذاشته میشه


احسان
ساعت10:27---10 اسفند 1390
سلام من متولد 72 وفارغ التحصیل انسانی هستم و امسال برای بار دوم میخوام تو کنکور شرکت کنم اگه پیام نور قبول بشم میتونم از معافیت تحصیلی استفاده کنم؟ممنون
پاسخ:سلام . پیام نور با کنکور بله


سعيده
ساعت11:27---9 اسفند 1390
سلام..ببخشيديه سوال داشتم واسه فبولي معماري فردوسي تقريباچه رتبه اي بايدبيارم(منطقه 2)
پاسخ:سلام . بهتر هست که این جور سوالات جواب داده نشه طبق توصیه استاد ولی برای آخرین بار . حدود 2 هزار میتونه قبول بشه


mnrh
ساعت16:27---5 اسفند 1390
سلام من پيش تجربيم اول سال خوب ميخوندم ولي حالا هيچي يعني حتي به روزي 2 ساعت هم نميکشه!!!


اگرم بخوام بخونم نميرم درسو کتابو بخونم بلکه تست ميزنم!


البته حالت سوال و جوابي يعني تستو ميخونم و جواب ميدمو همون موقع از توضيحات جوابش استفاده ميکنم!


همه بهم ميگن اين کار اشتباهه ولي نميتونم کتابارو بخونم آخه تابستون يه دور کتاباي پايه رو خوندم الان ازشون زده شدم و اصلا نميتونم بخونمشون!


ميشه منو راهنمايي کنين؟


البته درصدايي که ميزنم تقريبا با کسايي که روزي 3 يا 4 ساعت ميخونن برابره!


تو دوران عيد هم اصلا نميتونم بخونم چون ميريم مسافرت و اجباري هم هست!


راهي که دارم ميرم انتهاش خوبه؟!چيکار کنم؟اگه ميشه جوابمو تو وبلاگم بهم بدين


مرسي[گل]
پاسخ:پاسخ داده شد


mnrh
ساعت16:27---5 اسفند 1390
سلام من پيش تجربيم اول سال خوب ميخوندم ولي حالا هيچي يعني حتي به روزي 2 ساعت هم نميکشه!!!

اگرم بخوام بخونم نميرم درسو کتابو بخونم بلکه تست ميزنم!

البته حالت سوال و جوابي يعني تستو ميخونم و جواب ميدمو همون موقع از توضيحات جوابش استفاده ميکنم!

همه بهم ميگن اين کار اشتباهه ولي نميتونم کتابارو بخونم آخه تابستون يه دور کتاباي پايه رو خوندم الان ازشون زده شدم و اصلا نميتونم بخونمشون!

ميشه منو راهنمايي کنين؟

البته درصدايي که ميزنم تقريبا با کسايي که روزي 3 يا 4 ساعت ميخونن برابره!

تو دوران عيد هم اصلا نميتونم بخونم چون ميريم مسافرت و اجباري هم هست!

راهي که دارم ميرم انتهاش خوبه؟!چيکار کنم؟اگه ميشه جوابمو تو وبلاگم بهم بدين

مرسي[گل]
پاسخ:سلام . پاسخ داده شد


سونیا
ساعت1:31---5 اسفند 1390
دِلتَـ ــنــگـَ ـم

بـَرايـ ِ كَســيـ كــهـ

بــي آنـكـهـ بـاشَـد

هَـر لـَحـظهـ

زنـدِگـيـَش كَـردهـ اَمـ !

سلام استاد افشاریــــعنی میشه؟برا کسی ک پایه ش ضعیـــــــــفه و تا الان نخوـــــــــنده و از 5 اسفند شروع کنه به پزشکی میرسه؟شعار نی؟داشتین اینجور سوژه هارو؟


س
ساعت12:07---4 اسفند 1390
سلام

به نظرتون دی وی دی های اردوی نوروزی قلمچی چطوره؟
پاسخ:سلام . کانون در زمینه ارائه برنامه هایی تحت عنوان دی وی دی های آموزشی سابقه ای نداره و نمیشه در موردش ندیده قضاوت کرد ولی اگر در درسو بحث مشکلی هست میشه رفت به سمتش و اگر جواب داد در نیمه عید هم بقیه اش رو تهیه کرد


سروش
ساعت2:06---3 اسفند 1390
سلام من متولد 72 و فارغ التحصیل انسانی هستم تا الان مریض بودم و هیچی نخوندم از الان شروع کنم میتونم یه رتبه خوب بیارم و باید چگونه و با چه سرعتی درس را بخوانم ؟ یه دنیا تشکر
پاسخ:سلام باید به کمک همراه ( مشور یا هر کار بلد دیگه ) برنامه بریزی و برای خودت خوب پیش بری . بدون آزمون و خطا . ریسک اینکه بخوای برای خودت کار کنی خیلی بالاست و احتمالا خیلی جاها با افت انگیزش مواجه میشی و این خوب نیست . باید اولویت هارو بشناسی و از درس های با ضرایب بالا و مهمتر شروع کنی و نه البته هر روز فقط و فقط یک درس و یک کتاب و متنوع بخونی و در حد بالای 10 ساعت و حتی بیشتر و بیشتر کار کنی تا برسی


ندا
ساعت23:38---2 اسفند 1390
سلام ؛ خسته نباشید؛ میخواستم بپرسم شماره پرونده همه باهم فرق داره؟ ممکنه مشابه باشه ؟
پاسخ:شماره پرونده ها مسلما باید مشابه هم باشن . ( طبق ی محاسبه ساده ریاضی و آنالیز ترکیبی ) ولی خب رمزها متفاوت هستن در اون صورت و میشه گفت هیچ دو شماره پرونده یا رمزی توامان مثل هم نیست


سوال
ساعت23:35---2 اسفند 1390
ایا کسایی که سال های 74_75دیپلم گرفته اند معدل کتبی نهایی داشته اند؟


پاسخ:معدل قبل از 84 جز سوابق تحصیلی و معدل تاثیرگذار در کنکور به حساب نمیان


me
ساعت20:39---2 اسفند 1390
این روهم یادم رفت بپرسم


اگه یه نفر کد رهگیری و شماره داوطلب رو ببینه ممکنه مشکلی پیش بیاد؟مثلا اگه یادداشت کرده باشه
پاسخ:بهتره این اتفاق نیفته چون شاید در زمان ویرایش بره و ی دست کاری هایی رو انجام بده و شما بی خبر باشی . پس بهتره خودتون تا سایت بازه برید و چک کنید


me
ساعت20:37---2 اسفند 1390
سلام

یه سوال !

اون قسمتی که تو سایت سازمان سنجش نوشته معدل کل سال سوم معدل کل دیپلم رو باید بنویسیم یا معدل سال سوم؟؟؟؟

هرکسی یه جوابی بهم داده!!

پاسخ:سلام معدل کل سال سوم یعنی معدل کل سال سوم ( ترم اول و دوم و دروس غیر نهایی مث تاریخ و ....) هون معدل دیپلم و نه معدل امتحانات کتبی نهایی


پریسا
ساعت14:11---2 اسفند 1390
سلام یه سوال

من کنکوری 91 هستم و دیپلممو 84 به بعد گرفتم....اما چرا الان رفتم تو سایتم واسه ویرایش واسم بند _کد پیگیری سوابق اموزش و پرورش مربوط به داوطلبین 84 و بعد از آن: دقیقا باید مقابلش کد سوابق تحصیلیم باشه اما نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



در ضمن برگه ی پرینت اذز ماهو نگاهی انداختم دیدم اون جا هم نیست!!!





من اذر واسه ثبت نام یادمه کد سوابق تحصیلی رو از سایت سوابق تحصیلی گرفتم و یادداشت کردم و صاحب کافی نت واسم ثبت نام بر اساس اون انجام داد اما الان مقابلش خالیه موردی نداره؟!واسه دوستام دقیقا مقابلش کد رو نوشتنپاسخ:مشکلی نیست . برای اطمینان بیشتر میتونید به آموزش و پروش ناحیه ای که دیپلم گرفتید برید


کسرا یکتا
ساعت1:47---2 اسفند 1390
سلام.اول تشکر میکنم از لطف شما برای برای راه اندازی این بخش از سایت.من دانشجوی انصرافی رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد هستم که بخاطر مشکلات مالی و خانوادگی نسبتا بد و رازی نبودن از شرایط دانشگاه مجبور به انصراف شدم و 20 ساله هستم( این خلاصه ای از شرح حال من‌ ).من بخاطر داشتن مشکل اسکلتی و حرکتی (کف پای شدیدا صاف) دارای معافیت پزشکی از خدمت سربازی هستم.اما دارای ذهنی باز هستم میخوام کارای نسبتا قشنگی بکنم که هم به نفع خودم باشه و هم مردم.شاید یه جور کارآفرینی که مستلزم داشتن تخصص و دانش است.راحت بگم:خیلی از سایت هایی که مربوط به رشته دانشگاهی/دانشگاه/موفقیت/انواع شغل ها/سبک های زندگی/کارآفرینی/ثروتمند شدن و... را زیر و رو کردم(ایرانی و بعضا انگلیسی) اما واقیتش هرچی بیشتر سرچ میکنم و مطلب میخونم بجای اینکه به یک نقطه برای تصمیم گیری برسم بیشتر دچار آشفتگی ذهنی شدم و همچنین خیلی حساس تر شدم.من در استان مازندران همراه خانواده زندگی میکنم.از شما تقاضا دارم به بنده راهنمایی بفرمایید که چطور در مورد مسائلی که در بالا گفتم برخورد کنم و تصمیم بگیرم.من حتی یک تست روانشناسی دادم که به من گفتن دارای تیپ شخصیتی ENTJ هستم.دلم میخواهد برای تحصیل به تهران بیام و برای مثال در یکی از دانشگاه های تهران اقتصاد یا مدیریت بازرگانی بخونم که البته توان قبول شدن هم دارم یا هر رشته ای که در آینده بشه از تخصصش استفاده کرد و فرصت های خوبی رو جوابگو باشه.خواهشمندم من رو از نظرات گران بهاتون بهره مند بفرمایید.لطفا پاسختان را به ایمیلم ارسال بفرمایید. با تشکر از شما

کسرا یکتا


پاسخ:سلام . برای شروع کار و اقدام کردن هیچ گاه دیر نیست و شروع هر کسب و کار ساده ای هم مهارت و تجربه میخواد که میشه اون رو به طور اصولی و آکادمیک در دانشگاه فرا گرفت و یا راه های دیگه رو براش انتخاب کرد . در هر صورت نمیدونم منظورت چجور کمکی از طرف من هست ولی امیدوارم که موفق باشید " افشار"


یه کنکوری 91
ساعت0:06---2 اسفند 1390
خواهش دارم التماس جوابمو بدین دارم خودمو میخورم استرس دیونم کرد

....موضوع از این قرار من اذر رفتم مثل بچه ادم ثبت نام کردم!!و الان که موقع ویرایش نیازی به ویرایش ندیدم ولی بازم شیطونیم گل کرد یهو رفتم سایت سنجش رفتم قسمت وسوابق تحصیلی اطلاعات شناسنامه ای مو زدم اومد!!یعنی نمرات کتبی نهاییم اومد!!!.....و گفت اگه مورد تایید هست تایید کنید!!!اخه من که اذر ماه تایید کرده بودم!!!پاسخ:نگران نباش مشکلی نیست


mahtab
ساعت0:21---30 بهمن 1390
salam.man vagheaaaaaaaaaaaan nemidonam chikar konam? komakam mikonid? man bejoz ghesmathayi az darsaye omomi onam na hamash darse anchenani nakhondam.. bade in kolan sob ta shabo bara dars khondan vaght daram mishe ye barname top behem pishnahad konid? ghol midam sayamo bokonam
پاسخ:سلام . دادن برنامه مسالزم شناخت فرد هست و کار کردن پیگیرانه و مستمر با او .... مشاوره هم در مرحله برنامه دادن و هم در مرحله پیگیری و پشتیبانی باید باشه تا کار داوطلب خوب جواب بده . میتونید برای گرفتن راهنمایی حدودی با استاد تماس بگیرید 09358960503


رضا
ساعت0:03---30 بهمن 1390
رشتم ریاضی فیزیکه برا قبولی تو دانشگاه دولتی رشته کشاورزی باید رتبم حدودا چند باشه
پاسخ:رتبه بالای 10 هزارم میگیره و بخونی از الان هم میشه


ستاره
ساعت10:42---29 بهمن 1390
با سلام رویا جان اگه این متن رو شما اول میخونیش لطفا
پاسخ:سلام و در قالب پیام کوتاه نظرم رو دادم


reza
ساعت17:23---27 بهمن 1390
سلام

من دانش اموز رشته چهارم ریاضیم

اما به دلایلی اصلا نخوندم با توجه به این که متولد اسفند 72 هستم ایا این امکان هست که از الان که شروع کنم بتونم کامل برسم وهمشونو بخونم

یا به نظر شما یه درسمو نگه دارم برا سال اینده کنکور بدم

با تشکر
پاسخ:سلام . از الان خوندن برای کنکور هم دیر نیست ... اگر واقعا" اعتقاد خوندن داری و نه اعتقاد این روز و اون روز و فکر و خیال روزهای از دست رفته و ..... درس نگه داشتن و سال بعد هم در موردش باید خرداد تصمیم بگیری و ببینی که تا اون موقع با خودت کنار اومدی و میخونی که لازم نیست ... تو همین تایم بودن تعداد معدودی که حتی به زیر 500 هم رسیدن


ندا
ساعت14:51---26 بهمن 1390
سلام؛من تازه چندروزریاضی روشروع کردم به خوندن ؛ معلم خوبی نداشتم جزوه درست وحسابی هم ندارم؛ ازروی درسنامه های گاج که میخونم یه چیزایی حالیم میشه ؛ من ازریاضی متنفرم اصلن نمیدونم چه مبحثایی روبخونم ؛ چند ساعت باید درروز خوندش؛واسه ۳۰درصد میخوام میدونم خیلی سخته ؛ بنظرتون دیرنیس واسه شروعش ؛ ببخشید
پاسخ:سلام . چند روز در هر ساعت و خحمی خوانی برای درسی که باهاش مشکل داری اصلا" خوب نیست . براش ریز ریز و کم کم ( در حجم و زمان کم در طول روز اما مستمر زمان بذار و کار کن )


ندا
ساعت14:42---26 بهمن 1390
سلام؛ من تازه ریاضی روشروع کردم ؛معلم خوبی نداشتم جزوه درست وحسابی ام ندارم ولی ازروی درسنامه های گاج میخونم یه چیزایی حالیم میشه بنظرتون چند ساعت توروز بخونم درحد ۳۰درصد میخوام بزنم اصلن چه مبحثایی رو بخونم من ازریاضی متنفرم بنظرتون خیلی دیرنیس واسه شروعش؛ شرمنده اینقدرسوال میپرسم
پاسخ:به ترتیب قدر مطلق و براکت و تعیین علامت ها و معادلات و نامعادلات و تابع و ( حفظ فرمول های مثلثات ) و حد و پیوستگی و بعدش دنباله و تصاعد و لگاریتم و احتمال و مشتق و کاربرد و انتگرال و هندسه حذف . البته مجانب هم حذف + قسمت های سخت کاربرد مشتق مث کمیت های وابسته و آهنگ تغییر و رسم نمودارهای سنگین


انتظار
ساعت23:46---23 بهمن 1390
من خیلی مسترسم سال دوممه اما حس مسکنم عقبم و هیچی بارم نیست واسه بکوب حوندن ویه نتیجه عالی دیر نیست؟
پاسخ:هیچ وقت برای منحصر به فرد بودن و شاخص شدن دیر نیست


mahtab
ساعت11:44---14 بهمن 1390
salam.man az sahmie basijam bara konkore azad estefade nakardam! yadam raft! in bar k dobare sayto baz mikonan mitonam beremo to sabtenamam taghir bedam?!! kahesh mikonam ag etelaee dashtin begin..


پاسخ:سلام بله . طبق سنوات گذشته این امکان هست . درصورتیکه کد مخصوص تایید بسیج فعالی رو از داشته باشید


ندا
ساعت1:58---13 بهمن 1390
سلام؛شروع کردم؛میخونم؛ ولی توازمونام نتیجه نمیگیرم؛دلم خیلی شکسته ‏!!‏‏‏!‏پاسخ:سلام . آزمون اگه برای فرد نقش ارزیابی و نه چماق داشته باشه فرد از اینکه عیب ها و اشکالاتش اونجا معلوم میشه ناراحت و افسردی نمیشه که هیچ ...خوشحالم میشه از اینکه تونسته بخشی از اون ضعف ها رو بفهه و وقت داره تا اونا رو درستشون کنه و این از این جهت عالیه . شرایط آزمون یعنی کار زمانی و همین طور تست زنی ترکیبی همه درس ها در کنار هم در یک زمان رو حتی یکبار با کل بودجه بندی قبل از هر آزمون تکرار کن

مینا
ساعت17:34---12 بهمن 1390
سلام من اوضام بدتر شده نتونستم با آقای افشار تماس بگیرم چون درگیر امتحان ی مشکلات شدم تا حالا موفق نشدم روحیم افتضاحه اصلن حوصله ندارم اصلا نمی دونم چم شده کمکم کنید پاسخ:سلام . قبلش اسمس بده و تماس بگیر . خیلی به دردت میخوره 09358960503

ye nafar
ساعت12:16---11 بهمن 1390
manoon.ostad bamo dad.i looooooove you .because you are number 1in every thing every day every time every where.......

ye nafar
ساعت8:17---10 بهمن 1390
chera comente mano sabt nakardin???vaghean delam shekast.ba hezar ta omido arezoo omadam ta bamo begiram.vali didam na khabari az b hast na inke hatta sabtesham nakardin...پاسخ:سلام اینجا استاد نیستن و ما چند نفر هم به خاطر درگیری ها هر چند روز یکبار سری میزنیم به اینجا

ندا
ساعت23:50---9 بهمن 1390
سلام؛ من واقعن گیجم!!‏‏‏!‏
پاسخ:از نظر چی ... ؟ چرا گیج باشی ... شروع کن و کار کن و استارت بزن و اگه زدی با دل و جون برو


پریسا
ساعت17:51---7 بهمن 1390
سلام .. من تو عربی مشکل دارم وهمیشه فقط تا درک مطلب میتونم حل کنم... یعنی در ک مطلب رو هم میزنم ولی به تحلیل صرفی وبقیه ماجرا که خوندمشون نمیرسم چیکار کنم ؟ چه جوری عربی رو بخونم؟ یه راهنمایی کنین... یعنی اول کتابو وجزوه روبخونم بعد 2 روز بعد برم تست بزنم چه جوری آخه بعد ش هم اینکه تو مبحث اعلال و مجهول ضعیفم و اعراب گذاری وتحلیل صرفی گیج میشم طوری که قاطی میکنم من چی کار کنم ؟ اصلا
پاسخ:سلام . صفحات قبلی وب پست سوال و جواب 2 در مورد نحوه خوندن وکار کردن و تست زدن عربی صرفا کامل توضیح داده شده


سلام
ساعت22:04---6 بهمن 1390
یه سوال:

این جزوات استاد احمدی راسته؟ یکی میگه عالیه من با این جزوات ترکوندم یکی میگه نه بابا کشکه موندم حرف کی رو گوش بدمپاسخ:جزوات خوبی هست فقط برای یک قسمت هایی از درس ها و نه برای همه جا و نه اینکه اگه اونا رو داشته باشی دیگه هیچ غمی نداری . نظر شخصی من اینه که این جزوات تبلیغاتش بیشتر از محتواش هست ... با خوندن یا فلان نه تنها این سی دی و جزوه بلکه هر موسسه ای موفقیت های سهل الوصول حاصل نمیشه


بنده گناه کار
ساعت17:38---5 بهمن 1390
ممنون که به وبم اومدی بازم بیا!

كوچولو
ساعت0:32---29 دی 1390
سلام

چرا خبری از پست جدید نیست؟پست اون پست های روزانه کجا رفت؟

راستی دانشگاه شهید بهشتی شبانه هم داره؟

و این که آقای کیوان سلطان زاده هم با گروه شما کار می کنه؟ایشون رو می شناسید؟

و مورد آخر این که دروسی مثل ریاضیات رشته ریاضی و ادبیات عمومی که توی امتحانات نهایی چند درس رو امتحان نهایی دادیم چطوری اون 25 درصد حساب میشه؟مثلا ادبیات کنکور که شامل ادبیات و زبان فارسی میشه نمره زبان فارسی کتبی فقط برای سوالات زبان فارسی و نمره ادبیات کتبی برای بقیه سوال ها یا میانگین دو نمره کتبی به صورت کلی حساب میشه و همین اتفاق برای حسابان و هندسه و جبر ریاضی ها؟!


پاسخ:سلام . سیستمی که در اون تمام مطلب و پست ها بود ویروسی شد و داده شده به شرکتی تا اطلاعاتش بازیابی بشه . قراره تا آخر امروز جمعه پاسخ بدن که تونستند اطلاعات مهم اون رو بازیابی کنند و یا نه .... اگه درست بشه . پست ها و مطالب روزانه بجای خود هست و حتی اگرهم نشه آقای افشار و همکاران با وجود یه کار حجیم و اعتماد به نفس پایین و دوباره کاری دوباره مطالب و پست ها رو ترتیب میدن و می نویسند و برای تایپ میدن و به مرور گذاشته میشه در وب . احتمالا ولی درست بشه و اطلاعات بیاد نه ایشون رد طرح و در کادر مشاوران ما نیستند . شبانه هم هر سال ظفیتش تغییر میکنه و حتی برداشته میشه و یا یکسری از رشته ها براش کم و زیاد میشه و ثابت نیست ... منتظر باش تا دفترچه دانشگاه مرداد ماه بیاد درصد های شما تبدیل میشه به نمره تراز و با تاثیر 25 درصد و در کنارش هم نمره تراز شما در آزمون اصلی 75 درصد و اون وقت اینا در کنار هم نمره کل شما رو میسازه و البته یک بار هم نمره و درصد آزمون کنکور اصلی شما رو 100 حساب می کنند و بدون تاثیر معدل و اون وقت هر کدوم که بالاتر بود رو براتون میذارن به عنوان نمره توی کارنامه که به این میگن تاثیر 25 درصدی ریز نمرات کتبی با اعمال تاثیرمثبت که مسلما تا حد زیادی استرس ها رو برای نمرات کم نهایی و معدل کتبی کمتر میکنه . درس ها و کتاب های مختلف مث جبر و هندسه و حسابان میانگین وزنه برابری دارن و همه رو میانگین میگیرن حدودا .. البته قواعد و قوانین پیچیده ای داره ولی این ب زبان ساده بود


باران
ساعت23:10---25 دی 1390
سلام میشه بگید این طرح چیه ؟؟


پاسخ: از بچه های قدیم این وب + تعدادی هم جدید تعداد محدودی رو دارند روشون مشاوران ب طور متمرکز تر کار می کنند ظرفیت هم پر شده فعلان و جایی نیست و فقط مشاوره خصوص اونم با شرایط خاص آقای افشار فکر کنم چند نفری جا دارن


fhvhk
ساعت23:09---25 دی 1390
سلام میشه بگید این طرح چیه ؟؟


پاسخ:از بچه های قدیم این وب + تعدادی هم جدید تعداد محدودی رو دارند روشون مشاوران ب طور متمرکز تر کار می کنند ظرفیت هم پر شده فعلان و جایی نیست و فقط مشاوره خصوص اونم با شرایط خاص آقای افشار فکر کنم چند نفری جا دارن


كوچولو
ساعت16:45---23 دی 1390
سلام

ببخشید میشه به آقای افشار بگید اگر فرصت کردند ایمیلشون رو چک کنند.من یک ایمیل فرستادم.ممنون
پاسخ:سلام . باشه حتما . احتمالا امشب آخر شب یا فردا صبح پاسخ میدن


كوچولو
ساعت12:03---22 دی 1390
سلام

ممنون از اون سایتی که به من معرفی کردید!خیلی جالب بود!

راستی شما آقای کریمی نیا مسئول اونجا رو می شناسید؟این طرح زیست چطوره؟

البته اون کتابی که تبلیغ می کنه زیاد جالب نبود.یه قسمتش رو برای دانلود گذاشته بود!
پاسخ:سلام . خواهش می کنم . نه با ایشون جناب افشار کار نمی کنند و نمی شناسند و همین جوری معرفی کردیم .


سینا
ساعت10:42---22 دی 1390
سلام آقای افشار


توروخدا کمکم کنید


فارغ التحصیل رشته ریاضی هستم ولی متاسفانه اینقدر این دس اون دس کردم که حالا به خودم اومدم ودیدم دی هم داره تموم میشه,دیوانه شدم واون 25ساعتی رو هم که تو هفته میخوندم دیگه نمیتونم,دیگه مثل دیوونه ها میشینم یه جا به دیوار زل میزنم وهی به خودم توسری میزنم که چرا قدر اون همه وقت رو ندونستی و...


ضمنا هدفم کسب رتبه زیر1000!!!!!


با این وضعیتی که دارم میدونم کمی خنده داره ولی توروخدا





توروخدا کمکم کنید و بگید باید چی کار کنم؟


با تشکر
پاسخ:سلام اینجا جناب افشار پاسخ کسی رو نمی دن ... اگر مایلید با خودشون صحبت کنید به این شماره تماس بگیرید 09358960503


sara
ساعت12:57---21 دی 1390
آقای افشار ممنونم که اومدین.شروع میکنم پر قدرت تر از گذشته.به یادتونم همیشه.خداحافظتون باشهپاسخ:موفق باشی عزیز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: